wtorek, 26 lipca 2016

Pokemon go

Hej ludziki.
Na necie ostatnio wrze o pokemon go- aplikacji do łapania Pokémonów w twojej okolicy. 
Naczytałam sie tego ze ulala no i mój młodszy syn wpadł na pomysł przetestowania tej aplikacji. 
No to ściągnęliśmy pokrmon go i pierwsze co - to trzeba sie zalogować do jakis trenerów bla bla bla. Założyliśmy konto i ruszyliśmy na miasto łapać pokemony- po drodze do sklepow. 
Wchodzę do NEXTa a tam mój syn złapał pierwszego pokemona. Nie pamietam nazwy bo sa dla mnie idiotyczne. Ważne ze pamietam ze był pod wieszakiem z koszulami:) idziemy dalej, weszłam do H&M a tam jakas kulka mu siedzi na spodniach ktore mi sie podobaja. No to ja kupiłam spodnie a synek złapał kolejnego pokemona. No i plus jakies instancje gdzie dostaje kulki do łapania Pokémonów, lataliśmy od punktu do punktu aby nazbierać tych kulek. No to mowię do młodego- chcesz pokemony elektryczne? Tak? To chodź na dział AGD, na mrożonkach złapiesz pewnie kilka zimowych czy tam lodowych ( o ile takie istnieją). Usmialismy sie po pachy. 
wszystko cacy niunio ale wywaliło nas z serwera i nie szło odzyskać konta, nawet resetowanie hasła nie pomogło. 
No to wróciliśmy do domu i założyliśmy nowe konto i wszystko zaczęliśmy od nowa- ale juz następnego dnia. Wiec znowu shopping- łapanie Pokémonów, zbieranie kulek i dostaliśmy jakies jajka do inkubacji- gdzie trzeba było wychodzić 5 km aby dostać jednego pokemona. No to zrobiliśmy 7 aby wykluły sie dwa, jeden z jajka 5 km a drugi z jajka 2 km. Wrocilam do domu i padłam. Dzien trzeci- syn prosi aby zrobic 5 km bo chce kolejne jajko aby sie wykluło. A ja chce odzyskać swój telefon. Wiec idziemy kupic telefon dla synka aby mu wszystko działało. Kupujemy telefon ale aplikacja nie chce zalogować sie do konta tych zajebanych Pokémonów. Trzy dni i dostęp do telefonu ograniczony do minimum, spacery wymuszane przez aplikacje, ale za to duzo czasu z synem spędzam. Ja robie kurs aby podnieść swoje kwalifikacje a syn chodzi ze mna aby nabijać kilometry do inkubacji Pokémonów. Jeszcze dzisiaj piłam kawe a syn mi nowi ze mam pokemona na kolanach....
Ehhh świat oszalał....

A wy macie jakies ciekawe lub smieszne doświadczenia z ta aplikacja?





czwartek, 21 lipca 2016

Wyprzedażowy szał

Hej kochani.
Wróciłam już mam nadzieje na dobre, palec złamany juz się zrósł i wchodzę już w większość butów.
Dzisiaj na sobie mam rzeczy standardowo upolowane na wyprzedażach. 

Na sobie:
Spodnie: Zara
Bluzka: Mango
Okulary: Valentino











sobota, 9 lipca 2016

Troszke staroci

Witajcie
W związku z tym iż nie wchodzę jeszcze w butki postanowiłam poszukać starszych zdjęć z sesji w których uczestniczyłam. 
Dzisiaj znalezione trzy zdjecia w mega zabawnej sesji.
Fotografował: Aleksander Kaczmarek / studio loco Katowice 






środa, 29 czerwca 2016

Konkurs Love Moshino


Krótki regulamin

Aby wziąć udział w konkursie akceptujesz poniżej zawarte warunki.

Konkurs trwa na portalu Facebook - fanpage 30UP.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy polubić stronę 30UP na Facebook oraz udostępnić zdjęcie na swojej tablicy.

Pod zdjęciem proszę o dopisanie: "biorę udział w konkursie". Z tych komentarzy będą brane dane osób do losowania.

Konkurs trwa od 29.06.2016 do 17.07.2016

Wyniki konkursu będą ogłoszone 17.07.2016 o godzinie 21:00 czasu Polskiego.

Wysyłka tylko na terenie UK oraz Unii Europejskiej.

Zgłaszając się do konkursu wyrażasz zgodę na udostępnienie twojej nazwy użytkownika na portalu Facebook w razie wygranej.

Breloczek zostanie wysłany w kopercie bąbelkowej wraz z wszystkimi metkami, przesyłką rejestrowaną.

Za zaginięcie na poczcie przesyłki nie odpowiadam- posiadam tylko jedną sztukę.


niedziela, 19 czerwca 2016

Wygoda i złamany palec


Hej kochani. 
Niestety na najbliższy czas moge sie pożegnać ze szpilkami na nogach a jedyne buty w których mogę chodzić to NewBalance. Dlaczego? Na swojej imprezie urodzinowej złamałam mały palec i ledwo chodzę :) 
A dzisiejszy post pochodzi z drogi na wizytę u lekarza po całej nocy na pogotowiu. 

Na sobie:
Torebka i kurtka: Calvin Klein
Koszula: NEXT
Buty: New Balance

Zdjecia robiła Magdalena Jankowska ❤️

Loookbook












niedziela, 22 maja 2016

Codzienność

Hej
Dzisiaj bardzo szybko bedzie. 
Strój zebrany w 5 minut przed wyjściem. 
Kurtka to mój hit ostatnich zakupów.
Na sobie: 
Kurtka: ckn
Spodnie: only
Okulary: Versace 






niedziela, 8 maja 2016

shein sweater

Witajcie
Z małym opóźnieniem jestem ale mój fotograf - syn był chory i nie miałam jak zdjęć zrobić.
Już wszystko ok więc jestem.
Dzisiaj na sobie mam cudowny sweterek firmy Shein
Idealny na zimniejsze dni wiosny jak i jesień i zimę.
Można go założyć także do spodni, spódnic.
Spodenki są z bardzo wysokim stanem- ale tego teraz tutaj nie widać.
A trampki ze starszej kolekcji SLVR całe ze skórki i bardzo wygodne.

Na sobie:
Sweterek: Shein <--- KLIK
Spodenki: Primark
Trampki: Adidas / SLVR


SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress